UWAGA !!!
Bank Spółdzielczy w Pszczynie przypomina, że pracownicy Banku nie dzwonią do Klientów i nie proszą o podanie wrażliwych danych np. haseł, loginów, danych z karty.
Pamiętaj !!!
- Pracownik banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poprosi Cię o podanie mu haseł dostępu do żadnego z serwisów (internetowego, mobilnego) ani innych wrażliwych danych (kodów autoryzacyjnych, numeru karty, PIN-u).
- Nie instaluj na urządzeniu, z którego logujesz się do bankowości elektronicznej aplikacji pochodzących z nieznanych źródeł.
- Nie wyłączaj producenckich mechanizmów bezpieczeństwa na Twoim urządzeniu, z którego logujesz się do bankowości elektronicznej.
- Nie wykonuj działań, o które prosi nieznany Ci nadawca w SMS-ie/wiadomości email, itp.: nie klikaj w linki, nie podawaj danych do logowania, kodów autoryzacyjnych, danych karty.