Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Dostępność

Wstęp do deklaracji

Obsługa bez barier to konkretne działania.

Bank Spółdzielczy w Pszczynie dokłada wszelkich starań aby zapewnić dostępność oferowanych usług dla wszystkich użytkowników, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Naszym celem jest tworzenie przestrzeni – zarówno online, jak i stacjonarnie – przyjaznej i dostępnej dla każdego. Chcemy, aby każda osoba, niezależnie od swoich możliwości, mogła swobodnie korzystać z naszych produktów, usług i informacji.

Zapewniamy naszym klientom dostęp do usług bankowości detalicznej na kilka sposobów – poprzez placówki bankowe, bankowość internetową, aplikację mobilną, bankomaty i wpłatomaty.

W działaniach związanych z dostępnością kierujemy się obowiązującymi regulacjami prawa krajowego, międzynarodowymi standardami, w szczególności wytycznymi WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines) na poziomie AA oraz dobrymi praktykami.

 

Dla opisu dostępności architektonicznej punktów obsługi będziemy posługiwali się podstawowymi ikonami:

 czlowiek_na_wozku.pngczłowiek na wózku – symbol opisujący miejsce dostępne architektoniczne – bezpośrednie otoczenie i miejsce obsługi pozwalają osobie na wózku poruszać  się samodzielnie

czlowiek_na_wozku_z_asystentem.png człowiek na wózku z asystentem – symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie z utrudnieniami – w bezpośrednim otoczeniu lub samym miejscu obsługi znajdują się przeszkody, które powodują, że osoba poruszająca się na wózku wymaga asystenta lub wsparcia pracownika punktu obsługi

pies_asystujący.png pies asystujący – symbol wskazujący na udogodnienia dla osób niewidzących i niedowidzących – w miejscu oznaczonym tym symbolem wejdziesz z psem asystującym/ przewodnikiem

petla_indukcyjna.png symbol przekreślonego ucha z literą T – symbol wskazujący na urządzenie wspomagania słuchu dla osób z niepełnosprawnością słuchu, które korzystają z aparatów słuchowych lub implantów

 migające_raczki.pngmigające rączki – symbol wskazujący na dostępność obsługi w PJM – w miejscu oznaczonym tym symbolem obsłużymy osobę głuchą w PJM (włączając zdalną obsługę w PJM)

 parking.pngparking – symbol wskazujący dostępność miejsca parkingowego

 

 

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI