BLIK, choć jest bezpiecznym środkiem płatności, bardzo często zachęca oszustów do korzystania z niego w celu wyłudzania pieniędzy.
Zapoznaj się z metodami oszustwa na BLIK i zasadami jakie stosow...
Szanowni Państwo,
W związku ze zmieniającymi się dynamicznie sankcjami nakładanymi na Rosję i na Białoruś informujemy, że nasz bank nie gwarantuje przeprowadzenia transakcji finansowych powiązanyc...
Konflikt na Ukrainie - informacje dla klientów
Szanowni Klienci, rozpoczął się konflikt zbrojny na Ukrainie. Wszyscy jesteśmy zaniepokojeni obecną sytuacją.
W związku z zaistniałą sytuacj...
W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, w dniu 14.02.2022 (poniedziałek) od 23:00 do 23:59 nie będzie możliwości składania wniosków R500+, SDS, Tarcza PFR oraz RKO.
Za ...
Szanowni Państwo,
Informujemy, że w dniu 07.02.2022 w godzinach od 18:00 do 24:00 z uwagi na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić chwilowe problemy z dostępem do bankowośc...
UWAGA !!!
W związku ze zbliżającym się terminem wdrożenia procesu umorzeniowego, PFR przeprowadził cykl szkoleń z tego zakresu dla klientów z sektora Mikroprzedsiębiorstw i dla klientów ...
Szanowni Klienci
Od 1 stycznia 2022 r., rolnicy, którzy są płatnikiem podatku od towarów i usług (VAT) będą mogli regulować swoje płatności na rzecz KRUS z&nb...
Szanowni Klienci
Od 1 stycznia 2022 r. do lutego 2022 r. wnioski na okres świadczeniowy, który trwa do 31 maja 2022 r. będzie można złożyć wyłącznie elektroni...
Szanowni Klienci
Uprzejmie informujemy, że dnia 24 grudnia 2021r. (Wigilia) Centrala Banku wraz z pozostałymi placówkami będzie nieczynna.
Uwaga! Przelewy złożone w dniu 23.12.2021 r. po godzini...