-
Bankowość mobilna
BSPszczyna mobileNet
BSPszczyna mobileNet to aplikacja mobilna dla Klientów Banku Spółdzielczego w Pszczynie, umożliwiająca bezpieczny, szybki i wygodny dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych.
To idealne rozwiązanie dla osób, które często przebywają z dala od komputera. Aplikacja instalowana jest na urządzeniach mobilnych typu smartphone, tablet. Jest ona dostępna na urządzeniach z systemem operacyjnym Android oraz iOS.
Aplikacja BSPszczyna mobileNet pozwala użytkownikowi na:
- dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty,
- wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
- wykonywanie transakcji: przelewów krajowych (w tym ZUS), przelewów własnych,
Aplikacja ta jest również sposobem na autoryzowanie operacji wykonywanych w serwisie bankowości elektronicznej eBankNet.
W celu możliwości korzystania z rozwiązań jakie daje aplikacja należy pobrać ją ze sklepu Play lub AppStore, a następnie sparować ją z bankowością elektroniczną eBankNet.
Dlaczego warto jest mieć aplikację?
- możesz z każdego miejsca zalogować się do swojej bankowości,
- masz stały dostęp do swoich pieniędzy,
- wygodnie potwierdzisz wszystkie wykonywane operacje,
- sprawdzisz saldo swojego konta, historię wykonywanych operacji i ich szczegóły,
- sprawdzisz wykorzystany limit karty kredytowej,
- w dowolnym momencie, szybko i bezpiecznie wykonasz przelew krajowy oraz przelew własny,
- na jednym urządzeniu mobilnym możesz mieć założonych kilka profili.
Czy aplikacja mobilna jest bezpieczna?
- komunikacja między aplikacją a systemem Banku jest szyfrowana,
- dostęp do aplikacji jest chroniony indywidualnym PINem, który jest ustalany podczas parowania urządzenia z kontem (Android, iOS), za pomocą odcisku palca (Android, iOS) lub z wykorzystaniem Face ID (iOS),
- zatwierdzenie operacji wykonywanych w aplikacji za pomocą indywidualnego PINu,
- aplikacja jest chroniona przed próbami włamania się do niej przez osoby niepowołane, gdyż 3-krotne błędne podanie kodu PIN powoduje jej zablokowanie i konieczność ponownego parowania urządzenia z kontem,
- kwota transakcji zleconych za pośrednictwem aplikacji mobilnej jest ograniczona limitami, które mogą być ustalone przez Bank, jak również przez Klienta.
- Instrukcja użytkownika aplikacji mobilnej BSPszczyna mobileNet
- Instalacja/parowanie aplikacji mobilnej BSPszczyna mobileNet
- Zmiana urządzenia mobilnego
- Regulamin korzystania z usługi BLIK w aplikacji mobilnej BSPszczyna mobileNet