Przejdź do głównej treści
  • Karta płatnicza

    Karta płatnicza

    Dzięki karcie płatniczej nie musisz już nosić ze sobą gotówki, a dostęp do swoich pieniędzy masz cały czas.

    Dlaczego warto?

    komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze
    możliwość dokonywania krajowych transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat
    łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS
    możliwość dokonywania transakcji w internecie
    bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę
    możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty

    Przydatne informacje

    VISA CLASSIC

    pobrane 2

    1.  Karta VISA CLASSIC umożliwia Użytkownikowi dokonywanie następujących operacji w Polsce i za granicą:

    • płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem VISA,
    • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem VISA,
    • realizacji transakcji za pośrednictwem sieci Internet;
    • sprawdzenia limitu autoryzacyjnego w bankomatach realizujących taką usługę, oznaczonych emblematem VISA lub PLUS;
    • wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji VISA, oznaczonych emblematem VISA Electron,
    • aktywacji karty na portalu kartosfera.pl, na Infolinii Banku i w placówce Banku, a karty wznowionej dodatkowo przy użyciu kodu PIN w bankomatach i terminalach POS wyposażonych w klawiaturę do wprowadzania kodu PIN,
    • zmiany kodu PIN w bankomatach Grupy BPS obsługiwanych przez IT Card S.A. i na portalu kartosfera.pl.

    2.  Okres ważności karty – 3 lata.

    3.  Karta wznawiana jest automatycznie po upływie terminu ważności.

    Rezygnację ze wznowienia karty należy złożyć co najmniej do 15-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu   ważności karty dotychczas używanej.

    4.  Maksymalne dzienne limity transakcyjne dla kart VISA Classic,  wynoszą odpowiednio:

    • 5.000 PLN – dzienny limit wypłaty gotówki,
    • 20.000 PLN – dzienny limit transakcji bezgotówkowych,
    • dzienny limit transakcji internetowych do wysokości dziennego limitu transakcji bezgotówkowych.
    VISA CLASSIC PAYWAVE

    pobrane 1

    1. Karta VISA CLASSIC PAYWAVE umożliwia Użytkownikowi dokonywanie następujących operacji w Polsce i za granicą:

    • płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem VISA,
    • płatności bezgotówkowych w sposób zbliżeniowy (bezstykowy) za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem VISA PAYWAVE,
    • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem VISA,
    • realizacji transakcji za pośrednictwem sieci Internet,
    • sprawdzenia limitu autoryzacyjnego w bankomatach realizujących taką usługę, oznaczonych emblematem VISA lub PLUS,
    • wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji VISA, oznaczonych emblematem VISA Electron,
    • aktywacji karty na portalu kartosfera.pl, na Infolinii Banku i w placówce Banku, a karty wznowionej dodatkowo przy użyciu kodu PIN w bankomatach i terminalach POS wyposażonych w klawiaturę do wprowadzania kodu PIN,
    • zmiany kodu PIN w bankomatach Grupy BPS obsługiwanych przez IT Card S.A. i na portalu kartosfera.pl.

    2. Okres ważności karty – 3 lata.

    3.  Karta posiada limit 50 PLN dla pojedynczej transakcji zbliżeniowej, transakcje takie nie wymagają potwierdzenia kodem PIN. Transakcje zbliżeniowe powyżej kwoty 30 PLN wymagają potwierdzenia kodem PIN.

    4. Karta wznawiana jest automatycznie po upływie terminu ważności.

    Rezygnację ze wznowienia karty należy złożyć co najmniej do 15-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności karty dotychczas używanej.

    5. Maksymalne dzienne limity transakcyjne dla kart VISA Classic  PAYWAVE,  wynoszą odpowiednio:

    • 5.000 PLN – dzienny limit wypłaty gotówki,
    • 20.000 PLN – dzienny limit transakcji bezgotówkowych,
    • dzienny limit transakcji internetowych do wysokości dziennego limitu transakcji bezgotówkowych.
    MASTERCARD PAYPASS

    pobrane

    1.  Karta MasterCard umożliwia Użytkownikowi dokonywanie następujących operacji w Polsce i za granicą:

    • płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem MasterCard,
    • płatności bezgotówkowych w sposób zbliżeniowy (bezstykowy) za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem MasterCard PayPass,
    • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem MasterCard,
    • realizacji transakcji za pośrednictwem sieci Internet,
    • sprawdzenia limitu autoryzacyjnego w bankomatach realizujących taką usługę, oznaczonych emblematem MasterCard,
    • wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji MasterCard, oznaczonych emblematem MasterCard,
    • aktywacji karty na portalu kartosfera.pl, na Infolinii Banku i w placówce Banku, a karty wznowionej dodatkowo przy użyciu kodu PIN w bankomatach i terminalach POS wyposażonych w klawiaturę do wprowadzania kodu PIN,
    • zmiany kodu PIN w bankomatach Grupy BPS obsługiwanych przez IT Card S.A. i na portalu kartosfera.pl.

    2. Okres ważności karty – 3 lata.

    3. Karta posiada limit 50 PLN dla pojedynczej transakcji zbliżeniowej, transakcje takie nie wymagają potwierdzenia kodem PIN. Transakcje zbliżeniowe powyżej kwoty 50 PLN wymagają potwierdzenia kodem PIN.

    4. Karta wznawiana jest automatycznie po upływie terminu ważności. Rezygnację ze wznowienia karty należy złożyć co najmniej do 15-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności karty dotychczas używanej.

    5. Maksymalne dzienne limity transakcyjne dla kart MasterCard  PayPass,  wynoszą odpowiednio:

    • 5.000 PLN – dzienny limit wypłaty gotówki
    • 20.000 PLN – dzienny limit transakcji bezgotówkowych,
    • dzienny limit transakcji internetowych do wysokości dziennego limitu transakcji bezgotówkowych.
    Zastrzeżenie karty

    W przypadku zgubienia lub kradzieży karty przez nieuprawnione osoby, należy niezwłocznie dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie w Infolinii Grupy BPS: tel. +48 86 215 50 50
    • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart tel. +48 828 828 828
    • telefonicznie w dowolnym centrum VISA
    • za pośrednictwem portalu kartowego dostępnego pod adresem www.kartosfera.pl
    • osobiście w jednej z placówek Banku
    • osobiście w innym Banku uczestniczącym w systemie VISA
    Kartosfera

    W celu poprawy jakości świadczonych usług wszystkim użytkownikom kart płatniczych Banku Spółdzielczego w Pszczynie został udostępniony internetowy portal kartowy o nazwie Kartosfera. Portal jest dostępny pod adresem internetowym: https://www.kartosfera.pl/

    Za pośrednictwem portalu można dokonywać następujących czynności:

    - zmienić kod PIN karty,

    - zastrzegać kartę,

    - aktywować zabezpieczenie 3D Secure.

    Zabezpieczenie 3D Secure to sposób potwierdzania transakcji internetowych, polegający na podaniu przez Użtkownika karty Hasła 3D Secure otrzymanego na numer telefonu, który Klient zadeklarował we wniosku złożonym w placówce Banku. Kod 3D Secure stanowi dodatkowe zabezpieczenie transakcji dokonywanych w Internecie u akceptantów oferujących korzystanie z tego typu zabezpieczenia.

    Wszystkie karty płatnicze naszego Banku objęte są zabezpieczeniem 3D Secure. Zabezpieczenie dotyczy wyłącznie płatności internetowych przeprowadzanych przy użyciu karty płatniczej. Aby móc wykorzystywać kartę płatniczą do realizacji płatności internetowych należy zarejestrować się na portalu internetowym Kartosfera i uaktywnić zabezpieczenie 3D Secure dla karty.

    W celu zarejestrowania się w portalu kartowym należy:

    - wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl

    - w oknie logowania wybrać opcję "Zarejestruj się"

    - podać numer PESEL

    - w przypadku wyświetlenia komunikatu "Prosimy o kontakt z placówką sprzedażową Banku w celu zdefiniowania telefonu do rejestracji w portalu kartowym" lub gdy wyświetlony na portalu numer telefonu nie jest prawidłowy prosimy o kontakt z placówką Banku prowadzącą rachunek, w celu aktualizacji danych

    - potwierdzić zgodność zaprezentowanego przez portal numeru telefonu komórkowego z numerem zadeklarowanym w Banku. Na ten numer zostanie wysłane SMS-em hasło do pierwszego logowania

    - wpisać otrzymane hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym

    Niewykonanie w/w czynności związanych z rejestracją na portalu Kartosfera i aktywowaniem zabezpieczenia 3D Secure oznaczać będzie brak możliwości dokonywania transakcji internetowych przy użyciu karty płatniczej.

    W przypadku wątpliwości  prosimy o kontakt z placówką Banku.

    Bank Spółdzielczy w Pszczynie

    Centrala Banku

    Adres: 43-200 Pszczyna, Rynek 6

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 15.00

    Telefon kontaktowy: 32 210 36 39

    wewnętrzne:

    • rachunki bieżące: 72
    • klienci indywidualni: 73
    • kredyty: 71
    • windykacja: 74
    • fax: 29

    mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    W przypadku problemów technicznych:

    mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    SWIFT: POLUPLPR

    Punkt Kasowy w Pszczynie

    Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Dobrawy 4

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 17.00

    Telefon: 32 210 00 60

    Punkt Kasowy w Goczałkowicach-Zdroju

    Adres: Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13  / Budynek Urzędu Gminy w Goczałkowicach-Zdroju

    Godziny otwarcia: 

    Poniedziałek  8.00 - 15.00

    Wtorek 8.00 - 16.30

    Środa - Piątek 8.00 - 14.30

    Telefon: 32 210 70 03

    Punkt Kasowy w Kobiórze

    Adres: Kobiór, ul. Kobiórska 5 / Budynek Urzędu Gminy w Kobiórze

    Godziny otwarcia: 

    Poniedziałek - Środa 8.00 - 15.00

    Czwartek 8.00 - 16.30

    Piątek 8.00 - 13.30

    Telefon: 32 328 80 18

    Cookies