Skip to main content
  • Google Pay

    Google Pay

    Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.

    Płatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc - sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych czy podczas zakupów online. W sklepach można wygodnie zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe - tak samo jak kartą.

    Przydatne informacje

    Jak korzystać z Google Pay

    1. Pobierz darmową aplikację Google Pay ze sklepy Google Play / musisz mieć konto Google i zaakceptować warunku usługi /

    2. Zarejestruj się w aplikacji i dodaj kartę, postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie urządzenia / musisz posiadać urządzenie mobilne obslugujące technologię NFC oraz telefon z Androidem w wersji 5.0 lub wyższej /

    3. Gotowe! Płać telefonem wybudzając go i zbliżając go terminala płatniczego

    Pobierz aplikację z Google Play

    googleplay ikona

    Bezpieczeństwo

    Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka sposobów. Przede wszystkim dane Twojej karty są zaszyfrowane i przechowywane na bezpiecznym serwerze. Korzystając z Google Pay, sprzedawca widzi numer konta wirtualnego przypisany do Twojej karty, której dane pozostają bezpieczne. Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia - gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego.

    Warto wiedzieć

    Czym jest Google Pay?

    Google Pay łączy wszystkie możliwości płacenia przez Google. Jeśli chociaż raz wpiszesz dane karty, możesz:

    • Płacić telefonem w sklepach stacjonarnych (zobacz obsługiwane kraje i urządzenia).
    • Kupować produkty w aplikacjach i na stronach internetowych (zobacz obsługiwane kraje).
    • Kupować usługi i produkty Google.
    • Przesyłać pieniądze rodzinie i znajomym (tylko w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii).

    Jeśli płacisz za pomocą Google Pay w swoich ulubionych sklepach, możesz też korzystać z kart podarunkowych, kart lojalnościowych, biletów i kuponów.


    Co jeśli zgubiłem telefon lub ktoś mi go ukradł?

    Gdy Twój telefon jest odblokowany, ktoś może użyć go do robienia zakupów w sklepach. Jeśli nie możesz znaleźć telefonu lub został on skradziony, możesz go zlokalizować, zablokować lub usunąć z niego dane, korzystając z usługi Znajdź moje urządzenie.

    Jeżeli zablokujesz urządzenie, korzystanie z Google Pay nie będzie możliwe. Jeśli nie można nawiązać kontaktu z urządzeniem, dane karty mogą zostać usunięte, aby nikt nie miał do nich dostępu. Gdy znajdziesz swoje urządzenie, odblokuj je i dodaj jeszcze raz dane karty lub kart, aby korzystać z Google Pay.

    Pamiętaj, aby udostępnić funkcje lokalizacyjne na swoim urządzeniu, dzięki temu będziesz mógł sprawdzić położenie swojego urządzenia i w razie potrzeby zdalnie zablokować do niego dostęp. Google Pay nie przechowuje danych kart na telefonie, dlatego osoba, która go znajdzie lub ukradnie, nie będzie miała do nich dostępu, nawet jeśli telefon będzie odblokowany.


    Czy korzystanie z Google Pay jest bezpieczne?

    Tak, dane Twojej karty są szyfrowane i przechowywane na bezpiecznych serwerach. Każda karta płatnicza skonfigurowana przez Ciebie do płatności w sklepach otrzymuje numer konta wirtualnego (VAN), który sprzedawca widzi podczas zakupów. Dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcom, gdy dokonujesz płatności w sklepie.


    Kiedy dane mojej karty zostaną powiązane z kontem Google?

    Dane Twojej karty zostaną powiązane z kontem Google, gdy:

    • kupisz produkt lub usługę Google (np. aplikację czy film w Google Play),
    • dodasz karty bezpośrednio w aplikacji Google Pay.

    Więcej informacji na temat danych Twoich kart zapisanych w Google znajdziesz na pay.google.com

    Bank Spółdzielczy w Pszczynie

    Centrala Banku

    Adres: 43-200 Pszczyna, Rynek 6

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 15.00

    Telefon kontaktowy: 32 210 36 39

    wewnętrzne:

    • rachunki bieżące: 72
    • klienci indywidualni: 73
    • kredyty: 71
    • windykacja: 74
    • fax: 29

    mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    W przypadku problemów technicznych:

    mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    SWIFT: POLUPLPR

    Punkt Kasowy w Pszczynie

    Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Dobrawy 4

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 17.00

    Telefon: 32 210 00 60

    Punkt Kasowy w Goczałkowicach-Zdroju

    Adres: Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13  / Budynek Urzędu Gminy w Goczałkowicach-Zdroju

    Godziny otwarcia: 

    Poniedziałek  8.00 - 15.00

    Wtorek 8.00 - 16.30

    Środa - Piątek 8.00 - 14.30

    Telefon: 32 210 70 03

    Punkt Kasowy w Kobiórze

    Adres: Kobiór, ul. Kobiórska 5 / Budynek Urzędu Gminy w Kobiórze

    Godziny otwarcia: 

    Poniedziałek - Środa 8.00 - 15.00

    Czwartek 8.00 - 16.30

    Piątek 8.00 - 13.30

    Telefon: 32 328 80 18

    Cookies