Bankowość mobilna

BSPszczyna mobileNet

 


banner duzy2 mobilenet


BSPszczyna mobileNet to aplikacja mobilna dla Klientów Banku Spółdzielczego w Pszczynie, umożliwiająca bezpieczny, szybki i wygodny dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych.

To idealne rozwiązanie dla osób, które często przebywają z dala od komputera. Aplikacja instalowana jest na urządzeniach mobilnych typu smartphone, tablet. Jest ona dostępna na urządzeniach z systemem operacyjnym Android oraz iOS.

Aplikacja BSPszczyna mobileNet pozwala użytkownikowi na:

  • dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty,
  • wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
  • wykonywanie transakcji: przelewów krajowych (w tym ZUS), przelewów własnych,

Aplikacja ta jest również sposobem na autoryzowanie operacji wykonywanych w serwisie bankowości elektronicznej eBankNet.

W celu możliwości korzystania z rozwiązań jakie daje aplikacja należy pobrać ją ze sklepu Play lub AppStore, a następnie sparować ją z bankowością elektroniczną eBankNet.

Dlaczego warto jest mieć aplikację?

  • możesz z każdego miejsca zalogować się do swojej bankowości,
  • masz stały dostęp do swoich pieniędzy,
  • wygodnie potwierdzisz wszystkie wykonywane operacje,
  • sprawdzisz saldo swojego konta, historię wykonywanych operacji i ich szczegóły,
  • sprawdzisz wykorzystany limit karty kredytowej,
  • w dowolnym momencie, szybko i bezpiecznie wykonasz przelew krajowy oraz przelew własny,
  • na jednym urządzeniu mobilnym możesz mieć założonych kilka profili.

Czy aplikacja mobilna jest bezpieczna?

  • komunikacja między aplikacją a systemem Banku jest szyfrowana,
  • dostęp do aplikacji jest chroniony indywidualnym PINem, który jest ustalany podczas parowania urządzenia z kontem (Android, iOS), za pomocą odcisku palca (Android, iOS) lub z wykorzystaniem Face ID (iOS),
  • zatwierdzenie operacji wykonywanych w aplikacji za pomocą indywidualnego PINu,
  • aplikacja jest chroniona przed próbami włamania się do niej przez osoby niepowołane, gdyż 3-krotne błędne podanie kodu PIN powoduje jej zablokowanie i konieczność ponownego parowania urządzenia z kontem,
  • kwota transakcji zleconych za pośrednictwem aplikacji mobilnej jest ograniczona limitami, które mogą być ustalone przez Bank, jak również przez Klienta.