Przejdź do głównej treści
  • BLIK

    BLIK

    baner 870x150

     

    Co to jest BLIK?

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSPszczyna MobileNet.


    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Pszczynie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSPszczyna MobileNet
    • mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet)

    Dzięki usłudze BLIK możesz:

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSPszczyna MobileNet wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W aplikacji BSPszczyna MobileNet w ustawieniach w zakładce BLIK (zarządzaj kontem BILK) lub w bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój Profil -> Zarządzanie limitami, klienci mogą zobaczyć wysokość dziennego limitu wypłat:

    • płatności gotówkowe – w bankomacie,
    • płatności bezgotówkowe – w sklepie,
    • płatności bezgotówkowe – w Internecie.

    Aktualnie został ustawiony limit 500 zł dla wszystkich klientów. Dodatkowo klienci w bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój profil -> Zarządzanie limitami -> Limity BLIK mogą zarządzać wysokością limitów.

    Maksymalny limit dla transakcji BLIK wynosi 5000 zł.


    Jak aktywować BLIKA?


    Zaloguj się do aplikacji
    BSPszczyna MobileNet

    Instrukcję jak to zrobić znajdziesz TUTAJ.

    1. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
    2. Wybierz ikonkę BLIK
    3. Zacznij korzystać z BLIKA

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSPszczyna MobileNet oraz aktywacja usługi BLIK.

     


    BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSPszczyna MobileNet
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko - zakupy opłacone

    blik1

     

    blik2

    Wypłata gotówki z bankomatu*:

    1. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    2. Podaj kwotę transakcji
    3. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSPszczyna MobileNet
    4. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    5. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSPszczyna MobileNet poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    6. Wypłata dokonana

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    blik3


    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSPszczyna MobileNet
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSPszczyna MobileNet
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSPszczyna MobileNet i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSPszczyna MobileNet. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej eBankNet (usunięcie urządzenia) lub dzwoniąc na Infolinię Banku.

     


     

              Regulamin korzystania z usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej 

     

    Bank Spółdzielczy w Pszczynie

    Centrala Banku

    Adres: 43-200 Pszczyna, Rynek 6

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 15.00

    Telefon kontaktowy: 32 210 36 39

    wewnętrzne:

    • rachunki bieżące: 72
    • klienci indywidualni: 73
    • kredyty: 71
    • windykacja: 74
    • fax: 29

    mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    W przypadku problemów technicznych:

    mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    SWIFT: POLUPLPR

    Punkt Kasowy w Pszczynie

    Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Dobrawy 4

    Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 17.00

    Telefon: 32 210 00 60

    Punkt Kasowy w Goczałkowicach-Zdroju

    Adres: Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13  / Budynek Urzędu Gminy w Goczałkowicach-Zdroju

    Godziny otwarcia: 

    Poniedziałek  8.00 - 15.00

    Wtorek 8.00 - 16.30

    Środa - Piątek 8.00 - 14.30

    Telefon: 32 210 70 03

    Punkt Kasowy w Kobiórze

    Adres: Kobiór, ul. Kobiórska 5 / Budynek Urzędu Gminy w Kobiórze

    Godziny otwarcia: 

    Poniedziałek - Środa 8.00 - 15.00

    Czwartek 8.00 - 16.30

    Piątek 8.00 - 13.30

    Telefon: 32 328 80 18

    Cookies